joi, 1 septembrie 2011

Hello Again!



Bună!Deci să încep cu începutu'smileys...aşa ..păi în primul rând vreau să-mi cer scuze că nu am mai postat nimic de muuuuuuulllttt...smileys
Aşaa...a trecut vara smileys şi eu mor de tristeţe că începe şcoala în 12 zile smileys .Mai am o groază de teme de vacanţă,dar mă mut şi nu am timp de ele(noroc că am găsit o scuză ,dar la şcoală când o să întrebe diriga de teme  sunt sigură că n-o să funcţioneze,deci trebuie să-mi storcesc creieraşu' să găsesc altă scuză smileys)
În rest nu m-am ocupat cu nimic şi parcă vara asta a trecut pe lângă mine,oarecum... smileysŞi nu am făcut nimic ...doar am lenevit şi am aşteptat parcă ceva care nu mai venea smileys .În fine,asta e ...doar un motiv de fericire am ...şi acela că mi-am luat placă de păr Philips HP4686.E minunată şi nu o să mai stau 100 de ani  cu cea veche de pe vremea când era mamaia fată maresmileys
Bine păi cam atât,am revenit şi o să vă ţin la curent cu ce se mai întamplă în viaţa mea plictisitoare. smileys     
Have a nice day!XOXO smileys

2 comentarii: